fredag 15 juni 2012

Vilken dag!

Jag försov mig o fick stressa som en tok för att hinna på jobbet. I förvirringen lyckades jag glömma mobilen hemma så jag har inte haft nån telefon på hela dagen.

Käkade lunch med Marlene på byn, alltid lika trevligt. Sen for vi på Hellroad o piercade våra tungor:-D
Känns skitskumt!
Vi har pratat om att vi ska göra det sen april förra året... O vi har båda tänkt göra det i flera år. Nu är det klart! Vi har varsin pinne i käften;-)

Jag har väldigt kort tunga, så jag verkar ha mer "problem" med min än hon, låg lespar lite lätt o det va skitsvårt att äta! Köpte barnmat, men gjorde missen att ta en med bitar i, gick inte så bra men jag fick iaf i mig hela burken, haha.
Gör inte ont, inte alls,men känns ovant o lite obehagligt. Jag vänjer mig nog snart!

Vi slog nytt rekord i veckoomsättning på jobbet också,  yay för oss:-) Riktigt kul!
O nu ska jag slappa, sen ska jag förhoppningsvis spackla det sista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar