tisdag 1 april 2014

1:a april

Det tål att upprepas, vart tusan tar tiden vägen? Kan inte riktigt fatta att ett helt kvartal av året redan har passerat... Men så är det!

Trött som tusan idag, jag är så känslig för den där jäkla tidsomställningen. Sover dåligt o det känns som att nån knyckt flera timmar av dygnet för mig. Men det kan jag leva med i några dagar, sen har man ju vant sig.

Ja, o så är det ju som sagt 1:a april idag! Facebook kryllar av både bra och dåliga aprilskämt. Hade funderingar på att skriva ett själv, men kom fram till att det faktiskt inte skulle vara kul, i synnerhet som det säkerligen skulle finnas dem som tog det så allvar. Så inga aprilskämt för mig, jag nöjer mig med att fnissa åt andra ;-)

Just nu sitter jag i soffan o sippar på en kopp kaffe medan jag smälter maten. Sen blir ett träningspass,funderar på att inviga mina nya gångstavar o gå en promenad, är så fint väder så varför inte liksom? :-)

Känner mig lite gladare idag för övrigt, antar att tröttheten tog över mig igår. Tyvärr snurrade så många konstiga tankar i mitt huvud igår att jag låg o vände o vred mig i evigheter innan jag somnade. Tror dagens räddning va att det varit sånt kaos på jobbet o jag haft häcken full hela dagen!

Inget ont som inte för något gott med sig, idag är livet lite mer som vanligt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar