fredag 11 april 2014

Vilken vecka!

En vecka som började med att jag blev sjuk o låg som ett kolli i soffan eller på badrumsgolvet avslutades med högtryck på jobbet! Både igår o idag har jag fått grymt mycket gjort o nu är jag helt slut... Skönt att det är helg ;-)

Den här helgen hade jag tänkt tillägna åt städning, en rejäl vårstädning vore så sin plats nu tycker jag så så får det bli :-) Inte jättekul kanske, men det är så värt det när man är klar! Dessutom skulle det kännas väldigt skönt att kunna vara helt ledig i påsk. Räcker med ett varv med dammsugaren och kanske snabbskura golven lite på skärtorsdagen så kan man vila lugnt i några dagar sen. Bra plan va? :-)

Förutom det ska jag träna, blir mest troligt långpromenader, o så ska jag baka lite på söndag. Det ska bakas till jobbet o vår årliga påskfikabuffé o så ska det bakas till påsk såklart. Kul, va längesen jag bakade nu :-)

Vad ska ni göra i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar