tisdag 15 april 2014

Getting better

Mår bättre idag! Jag har fortfarande svårt att äta, äter ofta o lite o jag får ont stundvis men inte fullt ut nya anfall. Gissar dock att det kommer att bli operation framöver. En dag i taget!

Jag är fortfarande trött o mör i hela kroppen, både av smärtan o av bristen på näring men jag känner mig stundvis jättepigg så imorrn ska jag testa att jobba! Inget blir ju bättre av att ligga hemma, får jag ett nytt anfall så har jag ju smärtstillande o kramplösande.

Känns ändå skönt att kunna sova ordentligt o kunna äta lite, sakta men säkert kommer energi och o tillbaka.
Känns trist att inte kunna äta så mycket gott nu i påsk, men jag kanske aldrig kommer att kunna äta vad jag vill igen så det är väl bara att acceptera.

Jag har haft 7 anfall i år o 3 av dem den senaste veckan. Håller tummarna att jag aldrig behöver uppleva den smärtan igen, men tyvärr tror jag inte att jag har sån tur...

Jaja, piggare är jag o jag ser fram emot att jobba imorrn. Ett par dagars arbete borde jag orka innan det är långhelg :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar