onsdag 2 april 2014

Skönt!

Va så banken idag, jag o ex, för att få hjälp med hur vi ska deklarera husförsäljningen. Så nu är det klart! Nu ska jag bara lämna in själva deklarationen o sen kan jag lägga allt det där bakom mig o bara se framåt. Så otroligt skön känsla o veta att jag aldrig mer behöver tänka på det där huset :-)

Tydligen har jag varit mycket mer spänd över detta än vad jag trött, för luften gick fullständigt ur mig när jag kom tillbaka till jobbet efter banken o nu är jag helt slut. Trött som jag är blev det latmansmiddag idag, tonfisksallad från konsum o grovt bröd. Gott o jag blev lagom mätt! Så nu ska jag vila lite på maten o sen ska jag lägga dagens sista energi på ett träningspass :-)

Just ja, tog du faktiskt en kvällspromenad igår! Invigde mina nya stavar och knatade upp för Lindbergsbacken. Skönt som tusan, minsann :-) Efter promenaden fick jag en riktig energikick så jag tog o dammsugade o skurade golven här, diskade och dammade av lite. Så ikväll kan jag med gott samvete blunda lite för hushållssysslor, tvätten kan vänta tills imorrn ;-)

Ha en skön onsdagkväll :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar