torsdag 10 april 2014

Nice :-)

Den här dagen har gått ruskigt fort! Hann med massor på jobbet, rensade allt jag låg efter med o har alldeles lagom mycket kvar att göra innan påsk. Hann med en friskispromenix i den råkalla blåsten dessutom :-)

När jag kom hem hade D fixat middag så det va bara att sätta sig vid bordet o käka <3 Kl 18 hade jag tid för massage på Pigg o Frisk o den va helt underbar! Bokade en ny tid på en gång ;-) Nu känner jag mig trött i huvudet men mer än nöjd med dagen, trots det dåliga vädret. Finfint värre!

Nu slappar jag i soffan en stund, har just avnjutit en kopp te o bläddrar lite i en bok. Har kört ett rejält stretchpass (jäklar va stum man blir av att ligga i soffan i nästan 3 dagar!) o gjort lite små måste-saker. Mer än så blir det nog inte idag ;-)

Ja, det va allt från mig denna ruggiga apriltorsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar