onsdag 9 april 2014

Jag lever! Typ...

Ingen tur nu heller, blev såklart sjuk den här månaden också! Skitkul? Nej, spytråkigt faktiskt :-( (you guessed it, jag åkte på den okända magsjukan).
Mådde klent i måndags, gick hem med illamående o yrsel vid lunch. Sov några timmar, käkade lite middag o sen va det kört, spenderade några mindre skojiga timmar med huvudet i toastolen (intressant va?).
Runt 2 på natten fick jag äntligen somna!

Låg som en död sill i soffan hela dagen igår, fick i mig några fiskbullar o ett par liter proviva o slumrade väl bort största delen av dagen. Idag mår jag bättre, men the silverlining med magsjuka när man har magkatarr är ju såklart att den bryter ut. Så ont i magen som fan, check, fortsätta med omeprazol i ett par veckor till, check... Lägg till lite huvudvärk o känslan av att ha blivit överkörd av en buss så har ni min allmänna sinnesstämning för stunden. Men, men! Nu är ju det där med magsjukan avklarat så nu kanske man slipper det på ett tag!

Trots att jag är helt slut o magen bråkar så ser jag från emot att gå tillbaka till jobbet imorrn. Skönt att komma ut lite, träffa folk o komma igång med ett normalt liv igen. Har dessutom en del att göra o ligger lite efter nu när jag varit borta o det ska bli skönt att få röja bort det!

Jaja, så ser läget ut här just nu, hoppas det är bättre med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar