torsdag 3 april 2014

Work it, baby!

Jag är lite fascinerad över min kropp! När jag är som allra tröttast i huvudet får jag alltid till de bästa och mest effektiv träningspassen... Om jag är trött i kroppen är det jobbigt att träna såklart, men när jag är slut i huvudet och det känns som att jag är på tok för trött då går det hur bra som helst. Jag ger mer, orkar längre, orkar tyngre och får ut mer av träningen. Kanske är det så att jag rensar skallen utan att vara riktigt medveten om det?

Ikväll fick jag till ett riktigt toppenpass så nu sitter jag i soffan och njuter av framgången ;-) Funderar på att göra mig en kopp te men jag har inte bestämt mig för om jag är sugen på te än.

Jaja, egentligen det här inlägget hade passat bättre på min andra blogg, men ibland vill jag dela med mig av såna saker här också så det blev som det blev. Nu ska jag vara social med sambon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar