söndag 6 april 2014

Soffläge

Denna söndag har helt gått i soffans tecken! Vart oplanerad men trevlig utgång igår med finaste brudarna. Förvånad över att jag inte är bakis idag men det är jag tacksam för :-) Trött som tusan är jag dock, o har varit hungrig som en varg hela dagen. Käkade frukost, sen lunch, sen köpte jag kåldolmar till middag o nyss klämde jag i mig en bit smörgåstårta, har druckit Cola o käkat lite chips. Men jag tillåter mig själv det idag ;-)

Imorrn är det dags för ny vecka! Är rätt trött i huvudet nu så det känns välkommet att det snart är påsk o man får lite extra ledighet, en chans att vila ut o kanske vårstäda lite också! Jag har så mycket i huvudet just nu att jag har svårt att koppla bort på helgerna, slappnar inte riktigt av, så ett par extra sovmorgnar är nog inte helt fel!

Rent fysiskt tycks jag äntligen ha börjat bli lite piggare nu iaf o det känns jätteskönt. Har orkat en hel del de senaste veckorna, förutom träningen har jag faktiskt fått en del gjort här hemma. Jag är glad att det vänt!

Idag har det dock inte blivit mycket gjort, o inte igår heller, men det gör väl inget ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar