lördag 14 december 2013

Väntar

Sitter o väntar på att det ska bli dags att tvätta ur hårfärgen så jag kan duscha o klä på mig innan Bästa E kommer. Vi ska slänga ihop nå käk, köra med middag till D o sen sminka oss innan även M dyker upp.

Ja, städa hann jag, o det är så skönt att faktiskt ha fått en massa gjort!

Sitter iaf o funderar på det där med skitsnack o rykten. Jag har så fruktansvärt svårt att förstå folk som inte står till svars för de de säger och gör, för folk som inte kan ta konsekvenserna av sina ord och handlingar. Det är klart att det är jäkligt jobbigt att stå till svars för nåt obehagligt, men då kanske man ska ge fan i att snacka skit eller sprida rykten om saker o folk man inte vet något om?! Jaja, en liten tanke från mig i väntans tider bara ;-)

Nu är klockan äntligen dags för dusch, o sen jäklar ska jag ha skoj med mina brudar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar