söndag 15 december 2013

Segboll

Denna söndag går definitivt i vilans tecken! Grymt trött, en jäkla skallebank o har mått illa nästan hela dagen :-S Ja, det vart lite mycket o alldeles på tok för sent igår, men vi hade grymt kul :-)

Less idag dock för jag har en del att ta rätt på. Vårt jäkla kylskåp har dött, det har växlat i temperatur hela veckan o igår dog det helt. Jäkligt trist, vi får kasta en himla massa mat o sånt gillar jag inte! Hoppas de kan komma o byta ut det imorrn, är ju liksom lite svårt att klara sig utan. Nu har vi mjölk, smör o lite annat känsligt i en kylväska men tyvärr tror jag att vi kommer få kasta mycket av det också. Dels för att det fick stå för länge i kylen o dels för att den fick stå för länge utan kylklampar. Så jäkla typiskt!

Men, men, tur i oturen ändå att jag inte hunnit handla hem en massa för att göra julgodis! Det kan alltid vara värre ;-)

Så man kan väl sammanfatta min helg som full av kontraster, mycket kul men även lite tråkigheter. Jag minns hellre det som varit bra dock, resten är bara världsliga ting ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar