fredag 20 december 2013

Jullooov :-)

Wihoo, långledig :-D

O vilken dag! Det har varit tokigt stressigt o jag har varit tröttare än nånsin tror jag, men vilken kul arbetsplats jag har ändå :-) Jag behöver vara ledig nu, det gör vi allihop, men jag ser fram emot ett nytt år med mina underbara kollegor!

Vår snälla chef gav oss en riktig toppenjulklapp även denna jul! Vi fick varsin biljett till RAW Comedy Club i mars, hur kul är inte det då? Jomen, hur kul som helst såklart :-)
O världens härligaste Smula gav mig också en väldigt oväntad men otroligt uppskattad klapp, två jättefina knappar till mitt snygga armband och ännu finare och hjärtevärmande ord <3 Jag blir fortfarande rörd av omtanken, bästa lilla Smula! Kexet lövs jo :-)

Ikväll hade jag mest bara velat gå i idé, njuta av att ha så mycket ledighet framför mig o bara slappa. Men se den gubben gick inte! Jag har ju en del att stå i före jul! Men jag unnade mig själv lite Ben & Jerry's innan jag satte igång att sortera papper, betala räkningar, diska och koka fudge. En sorts godis klar, massor to go ;-)

Jag är nog mest klar med alla julklappa också! Har bara korgen kvar att fixa och ett par små godislådor, snabbt fixat bara allt blir klart. Må köpa cellofan o mer choklad, så det blir en sväng ut i civilisationen imorrn, o på kvällen ska det käkas tacos med brudarna. På söndag tänker jag slappa o bara göra det jag känner för, låter väl som en fin plan för helgen?

Jaja, slänger in en selfie på en trött jag imorse och en pic på de fina knapparna jag fick av Smula :-)
Håll till godo och ha en skön fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar