måndag 9 december 2013

Mysigt

Vi köpte nya sängbord förra veckan o planerade att köpa ny sängstomme från IKEA efter jul men så kom jag på att man kan ju kolla "köp & sälj" först. Sagt o gjort, idag hämtade vi vår nya sängstomme och visst blev det mysigt? Vi är då iaf supernöjda :-)
Nu fattas bara en ny, fin byrå till sovrummet också, sen är det väl mest som vi vill ha det därinne :-)

Ryggen? Jag tyckte det gick bra att jobba o jag sov hyffsat inatt, men nu har alla värktabletter släppt o läget är oförändrat mot igår. Misstänker att det kan vara antingen en sträckning, en muskelinflammation eller en låsning i revbenen. Oavsett vad så gör det grymt ont så jag är glad att jag har starka värktabletter!

Nu ska jag mysa ner mig i vår nya säng o läsa en stund!

2 kommentarer:

  1. Jättefint, små detaljer kan göra mycket :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) Ja, små detaljer kan göra jättestor skillnad! Fast jag tycker nog inte att en ny säng o två nya sängbord är så små detaljer ;-)

      Radera