torsdag 19 december 2013

Hjärnsläpp.nu

Jag hade en massa smarta saker att skriva här, men de har flytt fältet allihop ;-) Ibland när jag går till eller från jobbet går jag och funderar på saker jag skulle vilja skriva om, det kan handla om allt mellan himmel o jord, men när jag väl sätter mig för att skriva så är det tomt i pallet!

Jag har en rätt stark aning av att det kan bero på att jag är så himla trött faktiskt, för jag glömmer saker hela tiden just nu o jag har i normala fall rätt bra minne. Jag tappar fortfarande ord ofta eller säger nåt helt annat än jag tänkt. Tokigt men ibland rätt kul :-) Tröttsamt är det dock att hela tiden tappa bort allt man planerat att göra :-/

På jobbet funkar det tack o lov fortfarande rätt bra, men det är nog en himla tur att det bara är en arbetsdag kvar för jag en känsla av att det blir error i min hjärna efter 16 imorrn ;-) Man kan ju minst sagt säga att en lång ledighet verkligen är välkommet nu!
Jag trivs hur bra som helst på mitt jobb, men nu vill jag vara ledig ett tag, ta hand om mig o mina nära, göra saker för min egen skull, fira jul o bara vara. Snart så :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar