måndag 23 december 2013

Oh julestress, oh julestress ;-)

Nä, ok, jag har inte stressat så mycket, men idag känner jag mig lite stressad faktiskt! Jag har gjort allt godis o är klar med allt utom de sista tryfflarna, jag har plockat iordning det mesta men det ser ändå ut som att en bomb slagit ner här o jag har hunnit besöka på bolaget. Nu har jag käkat lunch o vilar några minuter i soffan innan jag ska följa med E på jobbet igen :-)

Allt jag inte hunnit med får jag fixa ikväll, har ju ett par timmar innan D slutar o vi ska fara till Hoting för att fira jul!

Helgen har iaf varit toppen, jag har skrotat runt här hemma, gjort massor av godis, bakat o fått massor att kvalitetstid med mina underbara tjejer :-) Jag har sovit ut, åtminstone lördag o söndag o jag har gjort allt i min egen takt. Helt underbart faktiskt!

I Hoting blir vi till på juldagen o väl hemma ska vi käka middag med tjejerna o piffa oss supersnygga innan vi går ut o lever loppan, ska bli grymt kul! Första gången jag går ut på juldagen här i Ström, åker ju alltid till mamma i den vevan annars! I år far vi söderut först den 27:e o det ska såklart bli jättekul.

O nu ska jag göra mig redo att kramas mer kossor, mjölka o mocka kobajs vid E's sida :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar