söndag 29 december 2013

God fortsättning!

Fast det är ju inte så mycket förutsättning kvar, bättre sent än aldrig!

Hade en toppen julafton o fick massor av fina klappar. Juldagen va jättekul o annandagen va seg men rätt produktiv trots allt.
I fredags åkte vi till mamma på landet o där va vi tills idag. Även där fick jag en massa fina klappar :-)

Igår for jag, mamma, D, lillebror o M o kollade in mellandagsrean i Sala n jag hittade en massa bra! Fick pengar av mamma o S i julklapp för att köpa en ny morgonrock och en ny jacka, för de pengarna hittade jag en skitsnygg Didriksons jacka, en megamysig morgonrock på Hemtex och ett par nya, sköna flanellpyjamasbyxor på Kappahl, I love it! Shoppade lite smågrejer på H&M för pengarna som blev över också, ny ansiktskräm, blekning till håret, snygg ögonskugga o lite annat smått o gott.

Idag for vi till Häggvik o innan vi för hem till mamma svängde jag o D in på Stinsen en stund, där hittade jag två nya, supersnygga bh:ar på Twilfit, nice, nice. D som ville fara dit hittade ingenting ;-) Men vi fördrev ju lite tid iaf! Nu sitter vi i soffan o väntar på att pippisoppan ska bli klar. Hungrig.nu :-)

Imorrn ska vi hälsa på mormor en sväng o så ska vi gå en runda i Sollentuna centrum, jag fick ju ett presentkort på Lagerhaus i julklapp som jag måste hitta nåt kul för :-)
Nyårsafton blir det nog lugnt på dagen o kvällen spenderas med lillebror o M, en massa god mat o kanske en film eller nåt. Bra blir det iaf! På nyårsdagen bär det av hemåt igen, så ingen partaj på nyårsafton med andra ord!

Jaja, det va en skapligt sammanfattad uppdatering av vad jag har för mig! Hoppas allt är bra med er :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar