måndag 1 juli 2013

Nio arbetsdagar

Japp, nio arbetsdagar kvar, sen semester! Jag började verkligen räkna ner för tidigt, men jag längtar så otroligt mycket ;-)

Helgen va riktigt nice o gav lite försmak inför semestern. I fredags kväll for jag o D ut till Fångsjön o fikade, vi satt där på en sten o täljde på varsin pinne, njöt av lugnet, småpratade lite o bara hade det allmänt bra. I lördags hade vi lite minikalas hemma hos mig med bra folk o sen gick vi ut på hörnet. En hur kul kväll som helst tyckte jag:-) Igår va jag förvånansvärt pigg, vi myste i soffan mest hela dagen o på kvällen for vi vill Hoting en sväng o sen for jag hem o latade mig i soffan en stund innan läggdags.

Idag har jag såklart jobbat, känns lite extra trist att sitta inne o jobba när det är så härligt, somrigt väder ute, men jag är säker på att det kommer va fint när jag väl får semester också så det är nog lugnt! Ikväll har jag röjt undan lite sen i lördags, läst en stund o kört ett träningspass så jag tycker nog att jag förtjänar att mysa med katterna i soffan nu ;-)

Har inga planer alls den här veckan, annat än att jag ska försöka fara på utebadet o simma några längder på onsdagkväll, o kanske även på torsdag om vädret är vettigt. Jag gillar att simma, men tyvärr är jag lite överkänslig mot klor så jag må ju testa ett par ggr o se hur det går. Just nu har jag lite eksem o då vet jag inte om jag vågar fara o simma, men är det bättre senare i veckan tänker jag prova! Det är ju bra träning på många olika sätt, det är skönt o avkopplande så jag hoppas det funkar.

Som vanligt har jag inte just nåt av intresse att skriva om ;-) Har lite funderingar på ett par djupare inlägg, det va ju ett tag sen nu, men vi får se när jag har tid o lust att skriva dem!
Det kommer när det kommer helt enkelt.


2 kommentarer:

  1. ett väldigt trevligt minikalas, behövs inte vara större och värre, när människorna är trevliga. måste göras om, tycker jag! :)

    SvaraRadera
  2. Nej, ibland är det alldeles lagom med ett minikalas :-) Hehe, detblir nog alldeles garanterat fler gånger ;-)

    SvaraRadera