lördag 27 juli 2013

Hangover from hell

Ja, så har min dag sett ut! Hade visserligen jättekul igår, men idag känns det inte riktigt värt det ;-) Vet vad jag gjorde för fel iaf! Blandade för mycket, drack cider, öl, ett par mjölkdrinkar o vin, o jag pallar inte att blanda på det viset (att man aldrig lär sig... ). Gissar dock att värmen kan ha gjort sitt också, men faktum kvarstår, jag fick den värsta baksmälla jag haft på väldigt, väldigt länge, o jag vill inte va med om det igen.

Så, needless to say, det har inte blivit mycket gjort idag... Jag harlegat i soffan nästan hela dagen o kämpat för att få behålla det jag fått i mig. Men jag har orkat släpa mig in på byn för att handla fika tills imorrn o jag har diskat. Nu vilar jag en stund o sen måste jag packa! Imorrn åker ju jag o fina D till sthlm :-)

Hade velat städa ordentligt innan jag åker, men orken finns helt enkelt inte. Det ser iaf inte alltför bedrövligt ut här så det får väl gå ändå. Har ingen aning om vad jag ska packa heller, men det brukar ju gå av sig själv när man väl sätter igång! Jag har ställt in vattenflaskor på kylning o lagt kylklampar i frysen till kylväskan. Kaffetermosen tycks vara på vift så det verkar som att vi får köpa kaffe längs vägen, men vad gör det? Jag är brukar inte ta med fika när jag kör, men nu när jag har sällskap känns det mysigare att ha med eget fika o stanna på nån mysig rastplats tycker jag.

Ser väldigt mycket fram emot att ta men mig D ner o presentera honom för mamma, visa mammas landställe, gå på stan o kanske några museum. Trots att vi inte kan stanna där så länge så är jag glad att han iaf kan följa med! O när vi kommer hem har jag mer än en vecka semester kvar, vilket också känns otroligt skönt. Då kan jag passa på att träffa lite vänner, städa o vila upp mig inför ett nytt arbetsår. Kommer bli finfint det här :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar