torsdag 4 juli 2013

Iiih!!

Åh! Om jag längtade som en tok till nästa helg innan så är det miljoner resor värre nu. Jag fick nämligen ett supermegaskojigt besked idag! Om en vecka, nästa torsdag, ska jag få tokjävlafinbesök :-D Om en vecka kommer en av världens bästaste människor o hälsar på mig, nej, två av världens bästaste människor, o de ska stanna här i flera dagar! Jag är så väldigt jätteglad :-)

Nu är det dags för mig att ge igen, nu är det D's tur att bli utsatt för läskiga familjemöten, för nästa helg kommer min fina lillebror o hans fina M :-D
Oooh, jag längtar så jag håller på att spricka! Det måste väl ändå vara det mest perfekta sättet att inleda semestern på?

Lycklig storasyster -check :-D
Så, hejdå tredagars Dunder, hej världens bästa semesterstart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar