onsdag 3 juli 2013

Funderingar från en väldigt liten soffa

Väldigt liten soffa va ordet! Är i "mitt andra hem", ligger i tvåsits-soffan där allt började o funderar över livets nycker och vändningar. Känner mig tussig igen, har haft ont i magen i ett par dagar (känns som magkatarr igen...) o är grymt trött. Fina D fixade dagens middag (yum, btw), fixade kaffe på maten, gav mig te o har bäddat in mig i en massa filtar så att jag ska sluta frysa <3 Lycklig tjej -check!

Jag är så tacksam för allt jag har! En fin lägenhet, fina vänner, en underbar familj, en massa nya härliga bekantskaper, mina älskade katter o speciellt min underbara ängel D.
Tänk att mitt liv kunde vända så!
Jag kan helt ärligt och uppriktigt säga att jag aldrig har mått så bra och varit så lycklig som jag är just nu.

Så jag vet, hur svårt livet än kan vara ibland, hur dåligt man än kan må, så kommer det alltid en vändpunkt, allt ordnar sig alltid i slutändan!
För mig har det vänt, jag njuter av livet igen o det tänker jag fortsätta med :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar