fredag 5 juli 2013

Fredag igen

O bara 5 arbetsdagar kvar till semester, wihoo :-)

Jag är trött, så väldigt trött, har ont i hela kroppen o är tvärstum i nacke o axlar. Jo, jag behöver semester (o en rejäl massage). Det har som sagt varit ett långt år.

Men jag svor på att 2013 skulle bli ett bra år,  o se hur rätt jag fick! Trots den dåliga starten så vände det o nu tror jag att det kan bli ett av de bästa åren i mitt liv! O jag vet att årets semester kommer att bli den bästa i mitt liv, hur skulle det kunna bli annat?

Har en lugn helg framför mig. Skönt, för det behövs! Ikväll får jag finbesök, ska bju bästaste lilla E på middag :-) Imorrn ska jag slappa, träna, läsa, färga o klippa håret (D har ju en trimmer, jippi), ta ett varmt bad. Jag ska helt enkelt ha en lugn o skön tahandommigsjälv-dag!
Söndag går i nyttigheternas tecken, då ska det tvättar o storstädas. Kanske inte så kul, men grymt skönt när det är klart :-)

O nu ska jag vila några minuter innan det är dags att laga mat, på menyn denna fredag står pastagratäng med kyckling o bacon :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar