söndag 14 juli 2013

Seg söndag

Riktigt trött idag, sovit kasst flera nätter i rad så det är kanske inte på konstigt. Höften som bråkar o så har det ju varit en aning livat på byn i helgen ;-)

Lillebror o M for i förmiddags, känns lite tomt men vi ses ju igen om ett par veckor. Det har varit väldigt kul att ha dem här i några dagar i alla fall, o lite skoj har vi ju hunnit med :-)
D jobbar även idag, så jag är hemma själv o slappar med kräkusarna, känns väldigt lagom idag. Känner av magkatarren, har ont över bihålorna (som vanligt:-P) o höfterna vill inte alls som jag så det är väl lika bra att stanna hemma i lugnet.

Så jag spenderar dagen och kvällen i soffan framför säsong 1 av Glee. Varför just Glee igen? Jo, för att på mitt eget lilla vis hedra minnet av Cory Monteith, a.k.a Finn Hudson i Glee, som tragiskt nog hittades död på sitt hotellrum i Kanada igår (vet ej exakt vilken svensk tid). Cory blev 31 år gammal (född -82 precis som jag) och dog som det verkar av en överdos efter att ha varit ute o festat med kompisar. Han skrevs in på Rehab i slutet av mars i år o va där i rätt många veckor, hela vägen stöttad av flickvännen och medskådespelaren Lea Michele och resten av Glee-castet som alla givetvis är förkrossade just nu. Ja, vad säger man? Rest in peace, Cory Monteith, jag tänder ett ljus för dig och alla de människor du lämnat efter dig nu kl 20:00 svensk tid. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar