tisdag 9 juli 2013

3 dagar kvar...

Jag vaknade tidigt imorse, helt övertygad om att det va fredag, döm om min besvikelse när väckarklockan ringde o jag kom på att det bara är tisdag ;-) Men det gör inte så mycket, den här dagen har ju gått den också o snart är det fredag på riktigt.

Ikväll hade jag planerat att göra en massa nytta, men jag somnade i soffan efter maten så nu är jag alldeles groggy o då blir det nog inte så mycket gjort :-) Blir såklart mer att stå i imorrn då, men jag får skylla mig själv! Behöver plocka iordning lite här, skura badrummet o dammsuga, o det är ju egentligen ganska snabbt gjort när man väl kommer igång! Förutom det ska jag färga håret igen, baka muffins till cupcakes o pyssla om mig själv lite. O jag bör hinna med allt det imorrn ;-) Kan va bra av hålla sig sysselsatt också, när det bara är en enda dag kvar tills jag får tokigt fint besök!

Ja, o så vill jag skänka en tanke, en massa kramar o styrka till min fina vän M som just nu går igenom fruktansvärt jobbiga saker. Eftersom jag själv gick igenom något liknande i vintras har jag en liten aning om hur hon känner sig, o jag hoppas av hela mitt hjärta att det vänder snart, för jag känner få människor som förtjänar allt det bästa som finns så mycket som hon. <3

O nu ska jag kräla upp ur soffan, tvinga i mig en kopp java, städa kattlådan o sen ska jag ut o köpa snus till sötaste D. Jag är bra lyckligtlottad :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar