torsdag 25 juli 2013

Härligt

Förutom att jag haft tvättstugan så här den här dagen varit toppen! En kort sväng in på byn för att inhandla mjölk, jordgubbar, vindruvor och nektariner och sen har jag spenderat nästan hela dagen på balkongen. Har suttit o läst i solen, myst med katterna och bara haft semester.
Älskar denna värme! Hoppas verkligen att den stannar ett tag nu...

Snart slutar fina D för idag och då står en tur ut o båda på schemat, sen blir det mest troligt soffan till läggdags. Känns som en rätt sjysst plan tycker jag! Det är ju så otroligt skönt att bada på kvällen när det har varit varmt på dagen, vattnet känns varmare och man får simma bort kladdig solskyddslotion, plus att man blir så härligt trött av att båda. Win, win liksom :-)

Imorrn är det fredag, har blivit en aning dagvill känner jag, men då ska jag iaf dammsuga lite, kanske luncha med världens bästa E, köra lite minispa för mig själv med ett glas vin och sen ska jag dricka sprattelvatten, snacka skit och vara social med några fina brudar. Känns som en toppenfin fredag det tycker jag :-)

Jag har sagt det förut, och jag säger det igen; jag älskar semester! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar