torsdag 18 juli 2013

Uppe med tuppen!

O jag är sååå trött! Väckarklockan ringde 6:30 (ja, jag är en snooze:are) o jag infann mig i tvättis typ 7:20 nån gång. Nu, två koppar kaffe senare är en maskin upphängd i lägenheten o en maskin tumlas för fullt, jag känner mig ungefär som om jag blivit överkörd av en buss o jag har massor att göra innan avresan. Jag borde förmodligen äta nåt, men det känns som att min kropp inte riktigt har vaknat än :-S

Trött som jag o trots huvudvärk är så är jag ändå på bra humör, för idag ska vi ju åka på vår efterlängtade semester :-) Vädret såg ut att va kanon imorse men nu ser det ut som att det tänker mulna på o bli som resten av veckan, men det kan ju va bättre uppöver! Framför allt brukar det ju va finare längs kusten, så vi håller tummarna för det! Huvudsaken är väl egentligen att det inte regnar så mycket, trist att sova i tält då liksom ;-) Kyla kan man värja sig mot på ett annat sätt, men jag hoppas såklart på riktigt härligt sommarväder :-)

O nu ska jag göra ett försök att bli klar så att vi kan åka så för tvätten är klar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar