torsdag 18 juli 2013

Preppar

Eller ja, jag försöker iaf:-P Imorrn bär det av norrut, o jag har knappt börjat packa än! Måste först tvätta kl 7 imorrn så att jag har nåt att packa ner, så det kan bli en aning stressigt o kaotiskt här imorrn bitti;-) Svårt att packa för semester i norra Sverige, det kan bli hur varmt som helst, men det kan ju precis lika gärna bli snorkallt. Alltså måste man gardera sig för båda delar.

Således packas det badkläder, underställ, sommarklänningar, överdragsställ, jeans o tjocka tröjor... O allt det där tar onödigt stor plats! Tur att jag har bilen;-) Dessutom ska vi ju sova i tält mest hela tiden, så varm pyjamas är nog också en bra idé... Hmm, varför kan vårt väder inte vara lite mer pålitligt? ;-)

Vi startar iaf vårt äventyr så fort vi är klara med tvätten imorrn, o då bär det först av till Åsele för att kolla in marknaden, sen drar vi upp till Umeå o vart vi hamnar natt 1 återstår att se. Hem fortsätter vi uppåt längs kusten, jag vill bland annat ta ett dopp i Piteå o så vill vi båda se en massa andra saker längs vägen. Det ska bli så himla kul! Som jag har längtat efter detta, o nu är det dags :-)

Vi får se om jag har tid o möjlighet att blogga nåt längs vägen, annars får ni lite info med bilder när jag kommer hem igen i mitten av nästa vecka :-)
Ha det gött hörrni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar