fredag 28 juni 2013

Freeedag :-D

Och fredag innebär ju givetvis nytt fredagstema! Denna vecka va temat CMYK (cyan, magenta, gul och svart). Jag kan inte riktigt förklara, jag är ju ekonom o inte grafiskt kunnig för fem öre, så om ni vill veta mer kan ni söka på google eller Wikipedia ;-)

I vilket fall, fredagstema -I nailed it! ;-)

Ni som känner mig kan gissa er till hur bekväm jag känt mig idag, o ni som inte känner mig, jag använder sällan färg på mina kläder och om jag gör det så är det rött (eller möjligen turkos eller lila) och då i kombination med svart. Svart dominerar min garderob;-)
Mina kollegor blev en aning överraskade när jag, av alla människor, satte temat på pricken. Jag har fått mer än en kommentar i stil med "jag trodde inte att du hade nåt så färgglatt i din garderob", haha.

Så, jag har känt mig som en clown hela dagen, men det bjuder jag på!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar