måndag 10 juni 2013

Typiskt

Inget vårruset för mig i år :-( Varför? För att tydligen tycker min kropp att just idag va det exemplariskt att bli sjuk, igen! Less? Svar: som fan!

Började med att jag kände mig allmänt konstig imorse, men gjorde mig iordning o traskade iväg till jobbet o hoppades att det skulle ge sig. Det gjorde det inte, istället fick jag ont som fan o började må tokigt jävla illa så kring lunch for jag hem. Somnade på soffan, sov ett par timmar o vaknade av att jag kände mig yr som tusan o öm i hela kroppen. Välkommen tillbaka satans jäkla feber :-(  

Jag hoppades på en månad utan sjukfrånvaro, jag såg fram emot att faktiskt springa vårruset i år o dessutom suger det rätt allmänt att va sjuk. Jo, just idag är jag lite negativ o en gnutta bitter. Man får va det ibland!

Snälla, fina D har hållit mig sällskap där jag ligger som en säl o gnäller i soffan, han fixade till o med middag <3 Skönt att iaf slippa vara själv när man är klen! Men bäst av allt hade ju varit att inte bli sjuk alls... Nån som har ett fungerande immunförsvar till salu? Här finns i så fall en väldigt sugen spekulant.

Jag är sååå jäkla less på att va sjuk jämt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar