onsdag 5 juni 2013

Helg :-D

Yay, hela 4 dagar ledigt! Känns rätt välbehövligt just nu, för jag är grymt trött ;-) O att få spendera de dagarna på vift med världens finaste människa, ja det känns som ett privilegium och jag ser fram emot det så mycket att jag är sprickfärdig! Det ska bli så himla roligt, mysigt o helt enkelt underbart :-) Hoppas att vi får vettigt väder också så att vi kan vara ute o kika o skutta runt hur mycket vi vill, o så att vi kan sova i tältet för det känns så himla mysigt.

Ikväll får jag dock roa mig på egen hand fram till runt 22, o den tiden ska fördrivas med att packa inför morgondagen, fixa kameran, kolla om min reservtelefon är laddad, dammsuga o en massa annat smått o gott. Tur att tiden går fort när man har mycket att göra, hehe.

Vad ska ni hitta på i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar