tisdag 25 juni 2013

Trött men rastlös

Trött som tusan, som vanligt, men ovanligt rastlös! Sitter i soffan o dricker lite kaffe på maten, har veckohandlat, bokat om min tvättid (söndag 7-14 kändes inge lockande) o ska dammsuga, skura toaletten o diska i väntan på att D kommer hem. Tänk att jag saknar honom så att jag håller på att spricka trots att vi knappt varit ifrån varanda i ett dygn!

Katterna kutar runt fötterna på mig o är megasociala, men de lär ju gå upp i rök så fort dammsugaren kikar fram ;-) Blir alltid lika full i fniss över deras reaktioner på den där maskinen, att de inte vänjer sig?! (eller är det jag som dammsuger för sällan kanske ;-)) Jaja, de är bra härliga mina små liv <3

Gick en rejäl promenix på friskis idag, skönt i sommarvärmen :-) Hoppas det här vädret håller i sig nu! Jag behöver sommar, speciellt de dagar D kommer att jobba framöver, jag får så mycket mer gjort när det är fint väder. Jag påverkas ju väldigt mycket av vädret, o även om jag sällan blir deppig av regn nu för tiden så blir jag ändå mer nere än vanligt o kurar helst ihop mig i soffan. Jag får med andra ord inte mycket gjort alls när det regnar ;-)

Jaha, ännu mer onödigt dravel från lilla mig ;-) O nu får det va bra för idag, dags att faktiskt göra lite nytta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar