söndag 2 juni 2013

On my Sunday schedule

Helgerna går alldeles för fort! Idag blir en sån där nyttig men tråkig dag. Har tvättstugan i eftermiddag o vad passar bättre än att passa på att storstäda lite då? Så det är vad jag ska roa mig med idag, tvätta o städa.
Dessutom måste jag städa ur bilen så att vi får plats med allt vi behöver när vi ska ut på äventyr nästa helg.

Just nu ligger jag i soffan i finastes lägenhet med kaffekopp nr två o slökollar på Historiens värsta jobb, ska snart gå hem o dumpa av lite grejer innan en liten promenix ut på byn men jag fastnade lite här... Seg som tusan, är fortfarande inte riktigt van vid alla ljud som följer med lägenheter som ligger mitt i byn ;-)

Har inte så mycket intressant att skriva om just nu känner jag....
Ha en skön somrig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar