måndag 21 januari 2013

Vilken dag....

Va o tatuerade mig idag, fortsatte på armen, blev en till ros, två lila fjärilar och så fyllde vi i det jag gjorde sist.
Gjorde ondare än vanligt, blödde en del vilket jag inte brukar och jag va helt färdig när vi va klara. Min kropp va nog inte upplagd för det där...
Men vad gör det? Jag är otroligt nöjd!
Kanske blir vi klara med den armen nästa sittning.

Ikväll va jag o tittade på en lägenhet, på solis... En tvåa på andra våningen. Den va helt ok! Men killen som har den håller redan på att flytta och vill bli av men den så fort som möjligt, vilket inte funkar för mig eftersom vi måste lösa kostnaderna kring huset först, P kan ju inte stå med allt själv.
Så jag får nog lov att tacka nej till just den här lägenheten och hoppas på att det dyker upp nåt ännu bättre inom kort. Önskar att vi fick huset sålt fort! Förstår faktiskt inte varför inte fler hört av sig, det är ju ett jättefint hus!

P va här ikväll också, o vi pratade lite om hur vi ska försöka lösa det här med boende. Han kommer hem igen imorrn, får väl se hur det funkar...
Förhoppningsvis kan banken hjälpa oss med nån bra lösning tills vi får huset sålt. För jag tror verkligen inte att det kan funka att bo ihop nu.

Känner mig ledsen idag. Ledsen och uppgiven, trött och ensam. Men det blir nog bättre snart, o kanske får jag sova lite inatt... Den som lever får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar