tisdag 15 januari 2013

Men självklart!

Jag höll ut igår, fast jag mådde skit,jobbade hela dagen. For iväg imorse och planerade att göra samma sak, men idag gick det inte. Huvudet bankar trots Alvedon, jag är yr, mår knepigt, det spänner över bihålorna och jag har feber.
Jävla skit, rent ut sagt!!

Jag vill inte vara hemma...
Jag vill jobba, dels för att jag inte tycker att det är ett dugg jäkla kul att tappa en massa pengar pga sjukdom, men mest för att jag inte vill vara hemma.
Det är jobbigt nog att vara hemma just nu ändå, att ligga ensam och sjuk gör det knappast lättare.

For på solis för att köpa lite proviva innan jag for hem och la mig, där hade de pistagesemlor över från igår,två st för 20kr, så jag köpte dem. O så köpte jag choklad och popcorn. Orka bry sig om vad fan jag bör och inte bör äta just nu... Sjuk, ensam, sårad, ledsen, sviken... Nä, jag får äta vad fan jag vill! I synnerhet som min matlust för tillfället är långt ifrån pålitlig,  jag har knappt varit hungrig alls de senaste dagarna.

Men just nu, nerbäddad i soffan med söta, älskade Nessiekissen under filten, så känner jag mig maktlös. Så jag försöker koppla bort allt och bara koncentrera mig på att bli frisk så att jag kan gå tillbaka till jobbet och få annat att tänka på...

Jag har för övrigt en otroligt omtänksam chef, som lagt upp vår husannons som Facebookannons, ni vet de där man ser i en list på sidan och spridit annonsen på flera sätt.
Väldigt snällt av honom tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar