söndag 27 januari 2013

Söndag

Känns inte riktigt som att jag har så mycket att skriva om just nu. Att jag inte mår toppen o att allt känns uppochner just nu vet ni ju redan.
Börjar nog ändå känna mig lite bättre nu, tar en dag i taget.

För nu får ni iaf nöja er med en liten update om min helg!
Fredagkvällen började med lite städning o sen ett besök på cirkus Wilson vilket va supermysigt! Vi drack te, käkade poppisar, såg på tv o snackade strunt. En mycket trevlig kväll i riktigt skojigt sällis, jag kom hem strax efter midnatt nån gång.

Igår for P iväg igen i några dagar, det är påfrestande att bo under samma tak nu så jag är tacksam att han kan sova borta lite ibland. Även om jag saknar honom så blir det mest bara konstigt när han är hemma,vilket så klart inte är så konstigt.
Jag for o handlade lite och installerade mig i soffan o kikade på film. Senare på kvällen för jag vill ex som fyllde 30 i veckan. Lite käk och ett par drinkar o massa surr om gamla minnen. Planen va utgång, men så blev det inte. Tog en taxi hem mitt i natten nån gång.

Idag har jag mest slappat, va iväg o hämtade bilen och drack kaffe o fick tårta hos ex, o nu är jag återinstallerad i soffan med Nisse o Nessie. Funderar på att träna lite, får se om jag orkar;-)

Så det va min otroligt spännande helg det! Vad har ni haft för er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar