onsdag 19 december 2012

Tic toc

Nu går tiden verkligen undan! Bara två dagar kvar att jobba, sen bär det av söderut :-)
Ikväll har jag börjat med packningen, tog min vanliga kabinväska först, men den va för liten, så det blev min svarta gigantoresväska istället.
Så nu är nog alla kläder packade... Då ska jag packa ihop necessären som får åka separat och även agera övernattningsväska när jag ska till mormor på lördag, sen alla ytterkläder (täckbyxor och en extra jacka), skor (man måste ju ha några alternativ) och alla julklappar. Tur att jag kör kombi ;-)

Försöker packa så mycket som möjligt ikväll så kan jag städa ur bilen imorrn kväll, och på fredag ska vi bort så då hinner jag mest bara packa in allt i bilen, ja och tanka också förstås!
Vill helst att allt ska va klart när jag ska åka på morgonen, tänkte försöka lämna byn runt 9 så att jag har god tid på mig att köra i dagsljus. Sen vet man ju aldrig hur vädret och väglaget är, bättre att va ute i god tid!

Längtar rätt skapligt nu kan jag säga! Räknar nästan minuterna tills jag får köra härifrån. Det ska bli så skönt att få komma ner till min familj igen så ni kan inte ana!

Jaja,nu ska jag leta rätt på necessären och försöka packa ihop det som ska bo i den, sen måste jag komma på ett fiffigt sätt att frakta alla paket utan att kvadda mina "fina" inslagningar!

Have a nice evening, my friends<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar