fredag 28 december 2012

Full fart!

Jamen, så är det ju när man är bortrest, eller hur? Full fart mest hela tiden!

Hade jättekul med P och K i V-Tuna på annandagen. Vi drack lite gott, käkade middag på Gästis, drack mer gott hemma hos P och åkte sen in till stan. Planen va att gå på Golden Hits, men det va tyvärr stängt så vi hamnade på Anchor istället. Drack nån öl, beställde in en riktigt vidrig pitcher med Margarita (big eeew) och drog därifrån vid midnatt. Käkade på Mc Donalds och raggade sen upp en taxi hemåt. Trevlig kväll i trevligt sällis!

Igår va jag oförskämt pigg, inte ett dugg bakis faktiskt. Så efter pizza till lunch hos P körde jag vill Stinsen och mötte upp mamma, lillebror och M, kollade in rean lite och hade allmänt trevligt. Sen for vi hem till mamma och drack kaffe och bytte julklappar, jag fick en glassmaskin av lillebror :-D Han kan det där med att hitta grymma presenter min bror!
Kvällen va lugn, väldigt skönt.

Idag har jag o mamma fladdrat runt lite, vi va till V-Tuna och hämtade plattången jag glömde hos P, sen svängde vi in hos moster och drack kaffe. Efter det for vi och handlade och jag sprang in på Stinsen för att byta ett par leggings jag fick på julafton som va för stora. Sen tog vi en välbehövd promenix!
Efter god mat och ännu smarrigare efterrätt sitter vi nu framför tv:n och myser.

Och ja, jag laddar inför morgondagen och resan till Tallin med lillebror och M. Det ska bli såå kul!
Lovar att ta bilder både på båten och i Tallin som jag kan bjussa på när jag kommer hem.

Ha en grym helg! Det tänker då jag ha iaf:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar