tisdag 25 december 2012

Juligt värre?!

Hoppas att ni alla hade en riktigt mysig julafton!
Min va lugn, trevlig och fylld av god mat. Trots att jag såklart lyckats bli rejält förkyld och mest troligt har haft feber ända sen i lördags kväll så är jag nöjd med de dagar som hittills gått av julen.

Första kvällen spenderades hos mormor, väldigt trevligt. Sen hem till mamma och S, ännu trevligare <3
Julafton var som sagt lugn, vi va bara 5 st, alldeles lagom. Fina julklappar har jag också fått! Bland annat en del euro att spendera i Tallin i helgen.
Idag har jag och mamma båda varit klena,vi misstänker en mild matförgiftning eftersom vi båda haft ont i magen och varit tussiga sen inatt. Jag är lite piggare nu, men min mage är fortfarande missnöjd och förkylningen har satt sig över bihålorna. Men vad gör väl det? Jag är ju iaf hos mamma :-)

Imorrn bär det av till V-tuna för en dag och natt hos fina P, hoppas att jag känner mig piggare imorrn så jag orkar hälla i mig lite vin;-)
Torsdag åker jag tillbaka till mamma och då kommer bästa lillebror och M hit så vi kan byta julklappar och planera inför resan.

Så trots elaka virusar har jag mysigt här och fortfarande massor av både roligheter och mys att se fram emot.

Sist men inte minst vill jag önska er alla en riktigt god fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar