söndag 2 december 2012

1:a advent

Så va december här, helt otroligt va fort tiden går! Jag gillar december, speciellt nu när det här kommit lite snö och faktiskt blivit vinter. Så mysigt med julpynt och pyssel!

Och idag är det 1:a advent:-) Jag har inte direkt firat det, pyntade lite igår men idag har jag inte gjort något juligt annat än att dricka glögg;-) Jag har däremot skrivit och lämnat in mitt sista arbete i svenska! Grymt skönt!

Jag vet inte riktigt vart den här dagen har tagit vägen, men det gör mig inget. Nu räknar jag ner för fullt till jul, snart får jag träffa min familj och alla de andra:-)

December förra året va ingen kul månad, året som gått har inte varit kul, och jag vet att jag har mycket jobbigt framför mig, men jag lever på hoppet att 2013 kommer att bli ett bra år! Jag har gett mig tusan på att december i år ska bli en mysig julmånad, att jag ska tänka på det som är positivt och inte tänka tillbaka för mycket. Hur det än är så kan jag inte ändra något av det förflutna,och jag måste acceptera att det finns saker jag inte kan påverka.

Så nu gör jag ett försök att börja på ny kula! 2013,och för den delen december i år, ska bli starten på något nytt. Jag ska fokusera på mig och vad jag vill, vart jag är så väg, och jag ska ta fler steg mot min dröm.

Med de orden önskar jag er alla en riktigt mysig första advent och återgår till att lyssna på underbara Necro Facility!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar