tisdag 11 december 2012

Högvarv

Jamen man går ju som lite på högvarv nu, eller hur? Jobb, skola, planera jobbets julfest, planera sin egen jul och så allt sånt där som alltid ska göras. Kul, men lite stressigt! Som vanligt undrar jag vart all tid tar vägen...

Igår kväll hälsade jag på hos familjen L på "gräddhyllan", alltid lika trevligt, mysigt och givande. Men då blev det förstås inte mycket annat gjort, jag lyckades dock klämma in lite träning samtidigt som jag lagade middag.
Multi tasking är mitt andranamn för tillfället;-)

Ikväll hade jag besök av tre helt andra supermysiga vänner, gofika med tända ljus, allmänt tomsurr och intressanta diskussioner. En kanon kväll med andra ord! Lyckades inte klämma in nån träning ikväll, men jag promenixade på friskvården idag så det känns ok ändå.

Nu ligger jag i sängen och tänkte läsa ett kapitel innan jag borrar ner huvudet i kudden för några timmars skönhetssömn!

Imorrn ska jag stanna kvar på jobbet en stund för att fixa iordning inför julfesten på fredag, samma sak på torsdag. Men resten av kvällarna måste strängt dedikeras till träning och plugg. Måste plugga lite matte, helst en timme per kväll så att jag faktiskt kommer nånstans, och så måste jag förbereda mig inför min muntliga presentation på sista lektionen i naturkunskap.
Så nej, jag är inte uttråkad just nu;-)

Sov sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar