tisdag 18 december 2012

Lättnad!

Nu är jag klar med naturkunskapen! Jag tror att det har gått rätt bra, men betyget får jag först i januari. Helt ok, jag vet ju att jag inte får ett F iaf;-)
Känns grymt skönt att va klar med två av tre ämnen, bara matten kvar nu ju. Matten kan nog bli lite kämpig, men jag har ju tid att lägga ner energi på den nu så då går det säkert bra.

Kommer att plugga lite matte under julledigheten, men nu, resten av den här veckan, tänker jag koppla bort allt som har med skolan att göra;-)
Jag ska spendera mina kvällar med att träna, packa och förbereda inför resan, känns lagom nu.

Hade förresten på mig jeans idag! Kändes väldigt ovant, men hyffsat bekvämt. Det går förstås inte att jämföra med mina sedvanliga, svarta, 100den nylonisar, men det va helt ok och de får nog hänga med imorrn också;-)

Nu ska jag köra ett Zumbapass och sen ska jag sortera fram de kläder som ska följa med söderut, man måste ju ha lite valmöjligheter när man ska va borta i nästan 2 veckor ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar