fredag 21 december 2012

Finally!!

Så, världen har inte gått under, precis som jag trodde ;-) Men stundtals under dagen har jag nog tusan önskat att den gjorde det... Men nu är dagen nästan över, så vad gör väl det?!

Har grymt ont i halsen o mår väl egentligen inte prima, men det kan jag ignorera ett tag till. Kom hem efter jobbet o käkade en sallad som jag köpte på solis, sen tryckte jag i mig fyra lussebullar och sen en påse bilar som jag fick i julklapp på jobbet. Nu mår jag självklart blä, att jag aldrig lär mig :-S Tände upp i kaminen, och det rykte in så förbannat att jag va tvungen att öppna ytterdörren, altandörren och dra på köksfläkten, ändå stinker det rök här nu. Det är inte min dag idag! Men skit samma...

Nu ska jag vila en stund, läsa lite och bara slappna av, sen ska jag packa bilen så att jag bara kan åka när jag är klar imorrn. Har gett mig tusan på att jag ska komma iväg senast 9.
Det ska bli så otroligt skönt att åka härifrån ett tag, jag vet inte hur länge till jag hade orkat nu faktiskt. Det ska bli skönt att komma ner och umgås med människor som älskar mig för den jag är, som inte dömer mig eller som bara tycker om mig när det passar dem. Att få slappna av och bara vara jag. Att få komma hemifrån, att bara få komma bort. Ja, det ska bli obeskrivligt skönt!

Jag kommer säkert att skriva några rader även när jag är borta, men om jag inte hinner skriva mer innan jul så önskar jag er en riktigt god sådan!

1 kommentar: