söndag 16 december 2012

Snart...

Om bara några dagar får jag äntligen köra söderut!! Men först ska ta mig igenom den här arbetsveckan. Har massor att göra på jobbet innan ledigheten och som sagt, muntligt slutprov i naturkunskap på tisdag och en väldans massa förberedelser att göra inför resan. Antar att veckan kommer att gå ruggigt fort;-)

Som om jag inte har nog ändå så har jag fortfarande ont i örat, eller ja, båda nu faktiskt:-( Har låg feber nu men tog en Ipren och en kopp kanelte och hoppas att det ska gå över efter en god natts sömn. Har försökt plugga lite ikväll men kan inte koncentrera mig, tar liksom inte in det jag läser. Så jag får läsa igenom allt ett par ggr imorgon kväll och på lunchen på tisdag så får det väl bära eller brista! Jag tror jag klarar det hyffsat ändå, men jag vill ju ändå göra mitt bästa!

Men nu har jag ju massor att se fram emot! Träffa mormor, mamma, lillebror, P, kanske moster och såklart mammas sambo S och hans föräldrar. Fira julafton, åka till Tallin, fira nyår, shoppa och massor av annat skoj :-) Ska försöka uppdatera er lite när jag är borta och kanske klämma in en bild eller två emellanåt!

Nu ska jag njuta ju vetekudden en stund, sen blir det sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar