lördag 15 december 2012

Puh!

Jobbets julfest blev lyckad, tror att alla va lika nöjda! Mycket jobb,  men det va det värt. Synd bara att jag hade så jäkla ont i örat, och att jag va grymt trött.

Kom hem ca 00:30 igår (eller imorse om man vill va petig:-P), sov några timmar och klev upp strax efter 9 imorse när väckarklockan satte igång. Upp, duschade, käkade frulle, gjorde mig iordning och infann mig på Hellroad kl 11. Trött som få, men ett antal koppar kaffe höll mig vid liv ;-)
Det klev i alla fall otroligt lyckat! Maria hade fullt upp hela dagen då det kom folk, både inbokade och drop-in, i en jämn ström. Himla kul att så många kom!

Ett tag mitt på dagen va det lite småstressigt,det fullkomligt rasade in folk, men det är vi bara glada för. Maria fick jobba i lugn och ro och slapp känna sig stressad över alla som väntade på sin tur, jättebra:-)

Jag kom hem strax efter 18 och käkade middag, kollade på senaste avsnittet av Glee, tog ett välbehövligt varmt bad och kollade sen på senaste avsnittet av The Vampire Diaries. Nu sitter jag i soffan och undrar om det är för tidigt att gå och lägga sig! Många långa dagar har passerat, och jag har ett par sådana till kvar att avverka.

Imorrn måste jag plugga, ganska mycket, inför den muntliga redovisningen i naturkunskap på sista lektionen på tisdag. Jag skulle även behöva plugga matte. Jag måste tvätta och planera vad jag behöver ha med mig när jag kör till sthlm om bara en vecka. Jag måste träna, har inte hunnit men ett enda ordentligt träningspass den gångna veckan, och så har jag en del annat viktigt på schemat.

I veckan måste jag plugga matte, träna så mycket som möjligt, packa alla grejer, få ordning på biljäveln så att den går igenom besiktningen, annars får jag körförbud på fredag:-(
Jag måste fixa och slå in de sista tre julklapparna och betala alla räkningar, kolla så att passet följer med till sthlm och röja undan lite här hemma... Och så har jag massor att göra på jobbet innan jul.
Stressad?! Ja, en liten gnutta faktiskt ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar