torsdag 6 december 2012

Ja just...

6:e december, redan! Jag hinner verkligen inte med tiden just nu... Har inte hunnit med några borden den här veckan, har knappt hunnit med alla måsten;-) Har inte pluggat på hela veckan, bara tränat 2 ggr (då räknar jag inte in promenix på friskvården) och har knappt hunnit göra nåt här hemma. Så jag vet ju vad jag ska göra i helgen i alla fall, plugga och fixa julgodis att ta med till mamma.

Jag har ändå haft en rätt bra vecka! Spenderade måndag och onsdag kväll i mycket trevligt sällskap, drack för mycket kaffe och surrade om allt mellan himmel och jord. Känns som att jag har träffat en människa som tänker väldigt likt mig och som har samma typ av resonemang, vi har jättemycket gemensamt. Himla kul:-)

Jobbet har gått bra, har mycket att göra just nu så tiden bara springer iväg där också! Och det är bra, för nu längtar jag verkligen till jul mer och mer för varje dag. En hel del planering inför julfesten nästa fredag, också kul även om jag inte har så mycket ork och inspiration, det kommer nog bli toppen:-)

Ikväll har jag tränat lite, mer har jag inte hunnit. Hade tänkt räkna lite matte, men jag är för snurrig i skallen för att det ska va nån idé, kan knappt tänka. Trött är jag också! Har försovit mig två gånger den här veckan,inte likt mig alls.

Mer då? Tja, lite småsaker... Fick mitt slutbetyg i svenskan igår, ett B, vilket jag är supernöjd med, näst bästa som går att då ju:-D
Vintern har kommit på allvar, kallt som fasen och nu har det faktiskt kommit en del snö också. Supermysigt, så länge man inte behöver va ute;-) Mina knän protesterar alltid när det blir kallt, mindre kul, men nu har höfterna också spårat ur. Har haft ont som själva fan i ett par dagar nu och det går ju upp i ryggen också. Kunde inte gud ha byggt mig av nya, fina reservdelar när jag föddes? Nä, han tog lite gammalt skräp från reumatiska tanter och byggde ihop lilla mig av... Sjysst, eller hur;-)

Nu ska jag avnjuta en kopp te och "behandla" höfterna med min varma vetekudde! See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar