onsdag 27 februari 2013

Fort

Nu går tiden sådär ruggigt fort att man inte riktigt hinner med igen! Fast det är rätt skönt, januari gick i snigelfart och det va bara jobbigt.
Gillar att det bara blir ljusare och ljusare ute, allt känns så mycket lättare då!

Och imorrn bär det av ner till mamma igen! Har längtat som en tok:-)
Tiden har gått så fort att det känns som att jag har tappat minst en dag den här veckan, så jag har kutat omkring här hemma ikväll som en riktig virrpanna och försökt klura ut vad jag ska packa. Kläderna va lätt, necessären är nästan klar, men det känns som att jag har glömt nåt... Sminket får jag packa ner imorrn. Åker till stan direkt efter jobbet o käkar middag på vägen, så jag har ju bara ikväll på mig.
Om jag har glömt nåt så är det iofs inte hela världen, jag kan ju låna av mamma, o det finns ju liksom en del ställen att handla på i sthlm om det skulle va så illa;-)

Haft en till husvisning ikväll också! Det gick fint:-) Det känns som att det börjar lossna nu, jag känner på mig att vi kommer att få huset sålt snart och att allt kommer att ordna sig.

Nu ska jag fortsätta irra omkring och försöka reda ut vad som är vad i min fina lilla resväska;-)
Vi får väl se om jag hinner skriva nåt i helgen, oavsett vad så får ni ha det så gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar