söndag 24 februari 2013

Sunny Sunday

Rätt härligt att vakna o se en klarblå himmel, gå ner o se hur det droppar från taket och se hur solen lyser på snön. Det känns som att våren är så väg, men jag vet efter alla år jag bott här att det kan bli minusgrader igen imorrn, det kan komma mer snö när som helst... Men just nu tänker jag njuta av att det ser ut att bli vår;-)

Har haft en lugn helg! I fredags va Maja, Mia o Linn här o fikade, mycket mysigt. Igår hade jag huvudvärk precis hela dagen, men det va bara att bita ihop, husvisning igår eftermiddag o det gick rätt bra tror jag. På kvällen kom Elsa o käkade o så kikade vi på en film. Lugnt och skönt!

Idag ska jag tvätta mattor, har lånat mattvättaren från jobbet. Ska bli riktigt kul att testa den faktiskt! Har ju en del mattor som behöver en genomgång, tre katter kan ha den effekten. Kanske hinner jag med en promenix i det vackra vädret också:-)
Men först ska jag dricka upp min morgonsmoothie och en kopp te!

Vad har ni gjort i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar