onsdag 6 februari 2013

Energilös...

Inte mycket extra energi att ta av nu inte! Tusan va trött jag är.
Hade tänkt träna ikväll men så dök det upp en lägenhet att kika på och när jag väl kom hem gick luften ur mig:-( Så istället för att göra nåt nyttigt tryckte jag i mig två kakor, idiotist! Ångrar mig såklart på en gång, men då är det ju för sent:-S
Måste se till att inte ha sånt hemma, köper jag hem för att bjuda folk (som va fallet med dessa kakor) så kan jag ju kasta det som blir över istället för att spara!

Men, men, tänkte träna i gymmet på jobbet på friskvården imorrn, får väl köra lite extra hårt då;-)
O imorrn kväll ska jag städa lite, skotta lite snö o tvätta. Tråkigt, men måste göras. Kommer folk i helgen som ska titta på huset, håll tummarna!!

Måste börja packa ordentligt också! Allt som inte används kan packas ner, ser ut att bli flytt senast 1:a april :-)
Dessutom ska det ju ändå göras, så varför inte börja i tid?!

Inte mycket av intresse från mig idag, men det får ni stå ut med ;-)

1 kommentar:

  1. Köp bara sånt du kan ha i frysen. Ta fram o tina när det ska komna någon. Då slipper man bli frestad. kram kram Susanne S

    SvaraRadera