måndag 18 februari 2013

Annoyed....

Just nu är jag irriterad, som bara tusan! Har så svårt för folk som inte svarar när man ringer när de vet att man inte gör det utan att det är nåt speciellt. Dessutom känner jag på mig att jag kommer att bli matad med nya lögner när jag väl får tag i personen i fråga. Jag hoppas att jag har fel!

Har iaf haft en riktig toppen helg, igen:-) Hade superkul i lördags o hamnade på krogen trots allt. Trevligt sällskap, dricka, pizza o allt vad en lördagkväll med kalas innebär.
Men nu blir det ett par nyktra helger känner jag, jag är nog för gammal för sånt har festande;-) Bakis igår, men det va ändå skönt att bara vila hela dagen. Fick dessutom roliga veckan igår o har värken från helvetet igen, så illa att jag måste knapra mina snurrigibollenpiller. Men det är ju bara några dagar, så jag överlever nog;-)

Kommer fler o kollar på huset i veckan också, kul:-) Håll tummarna för oss nu!
Jag trivs visserligen i huset men det känns liksom inte riktigt som hemma längre, kan inte riktigt förklara det, men fast jag älskar huset så vill jag bara härifrån!
Funderar mycket på lägenheten, vad jag skulle vilja köpa för att inreda den snyggt och vad jag behöver. Saknar en del möbler som tex köksbord o stolar, tv-bänk osv, skulle gärna vilja ha en liten extra slant o fara på Ikea;-)

Gillar mina nya uppgifter på jobbet också! Även om det är lite mycket på en gång just nu så är det kul av få blanda in nåt nytt i de numera vardagliga sakerna och blanda upp rutinerna lite. Tiden går så mycket fortare då!

Skönt också att det börjar bli lite ljusare ute, att det inte är kolsvart när man far till och från jobbet gör mycket för energi och ork. Känns som att jag börjar komma igång lite nu, även om jag fortfarande är trött så går det definitivt åt rätt håll!
Har bestämt mig för att träna varje dag innan jag fixar middag, istället för att äta o sen måsta hitta energi att träna senare. Tror det kan funka bättre, men den som lever får se;-)

Nu ska den här tanten krypa i säng. Gonatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar