söndag 10 februari 2013

Sega söndag

Riktigt seg idag, men det va det värt! Längesen jag skrattade så mycket som jag gjorde igår:-) En riktigt trevlig lördagkväll i väldigt trevligt sällskap med andra ord!

Två husvisningar har vi haft i helgen också! En idag o en igår, båda gick bra så nu kan vi inte annat än hålla tummarna. Vore så skönt att få huset sålt innan jag flyttar till lägenheten...

Idag blir i övrigt en riktig slappardag! Funderar på att unna mig en pizza,en dr pepper och kanske nångodisbit och krypa upp i soffan o se på film resten av  eftermiddagen och kvällen, bra plan, eller hur? ;-)

Imorrn ska jag vill Hoting på lite välbehövd massage, på tisdag ska jag hälsa på U, på torsdag blir det middag med Linn, Mia o kanske Maria, singelbrudar o gott käk är väl ett perfekt sätt att fira alla hjärtansdag?! Det tycker iaf jag ;-)

Hur har din helg varit?

1 kommentar:

  1. Min Helg har varit oki.Men vi e lite tussiga...Roligt du haft det roligt:)

    SvaraRadera