fredag 1 februari 2013

Fredag

Trött som tusan och har haft rejäl huvudvärk i tre dagar, mindre kul... Har iaf sovit två hela nätter på rad nu, håller tummarna att det fortsätter så!

En bra dag på jobbet idag också, skrattat mer än vad jag har gjort på flera veckor tror jag :-) O att det är fredag gör ju inte saken sämre;-)

Blir en lugn kväll, ska kolla in senaste avsnittet av Glee, Vampire Diaries och Once Upon a Time, slappa i soffan, äta lite choklad och bara vara. Går nog o lägger mig rätt tidigt skulle jag tro.
Imorrn ska jag städa ur skafferiet, fara på dollar och försöka packa ner lite av alla grejer som inte används eller behövs. Skönt att slippa stå med allt i sista sekunden när det väl blir aktuellt med flytt.
Ska även träna, tänkte köra ett rejält pass för att gottgöra dagens choklad, ta en lång promenix om det är fint väder och en kort om det är klent o så ska jag ha en liten mysig "vårdamigsjälv" kväll med ansiktsmask, ett varmt bad och kanske en hårfärgning.

Jaha, det va allt från mig för den här gången! Ha en riktigt mysig fredag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar